VOOR 23:00 UUR BESTELD, MORGEN IN HUIS! OOK WEEKEND LEVERING ALTIJD VEILIG & DISCREET

Garantie en retour

HOE RETOURNEER IK MIJN BESTELLING?

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Genotshop.nl heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum zonder opgave van reden. Wil je het pakket retour sturen, dan zit hiervoor de retourbon alvast bijgevoegd in het pakket. De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant.

Wanneer u als consument genoegen neemt met een waardebon, komen de kosten van de retourzending voor rekening van Genotshop.nl.

Producten die volgens specificaties van de consument of bedrijf worden gemaakt, zijn maatwerk producten. Deze producten hoeven niet retour geaccepteerd te worden.

Het is ook mogelijk om uw Garantie Aanvraag via Mijn Account > Bestellingen > Garantie Claimen, aan te melden. Hier kunt u ook zien hoeveel garantie er nog op het product zit. Hiervoor moet u wel ingelogd zijn.

Pakketje retour sturen naar ons

Mocht u de retourbon kwijt zijn, stuur de artikelen inclusief de pakbon retour naar onderstaand adres:

Genotshop.nl
Compagnonsweg 7
9482 WR Tynaarlo
Nederland

Een retourzending en verwerking hiervan duurt maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons terug gestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

Belangrijke voorwaarden
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening! Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
- Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
- Niet-identificeerbare retourzendingen worden zo mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
- Zonder Track & Trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met Track & Trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

KRIJG IK HET TOTAAL BETAALDE BEDRAG RETOUR?

Bij Genotshop.nl proberen we altijd met onze klanten mee te denken. Mocht jouw aankoop niet naar wens zijn, dan heb je altijd de mogelijkheid om deze retour te sturen zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Wij storten dan het gehele orderbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retour melding terug, mits het product in goede orde is ontvangen. De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant.

De verzendkosten (dit zijn de kosten die je betaald wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten dus niet terug gestort.

Let op: de retourkosten (dit zijn de kosten die je betaald voor het terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening!

KAN IK EEN ARTIKEL OMRUILEN?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je een andere maat of kleur? Dan kan je een nieuwe order plaatsen. 

Heb je gebruikgemaakt van een kortingscode en deze code werkt niet meer? Dan kan je hier helaas geen gebruik meer van maken. Gelukkig hebben we vaker kortingsacties dus wees er dan snel bij!

WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BESTELLING NIET KLOPT?

Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met de klantenservice via info@genotshop.nl of telefoon en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

KAN IK MIJN BESTELLING ALS BRIEVENBUSPAKKETJE RETOURNEREN?

Ja hoor, dat kan. Het risico hiervan is echter wel voor jezelf. Helaas komt het wel eens voor dat een brievenbuspakketje zoek raakt. Zonder Track & Trace code kunnen wij geen terugbetaling of vergoeding geven voor het vermiste pakketje. Wij adviseren dan ook om jouw retourzending te versturen als pakketpost en jouw Track & Trace code goed te bewaren. Dit is je verzendbewijsje!

HOE LANG HEB IK GARANTIE OP MIJN AANKOPEN?
GARANTIE

Op onze producten zitten drie maanden garantie vanaf de aankoopdatum. Wij vragen u om bij klachten binnen drie maanden na aankoop van uw product contact met ons op nemen.

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor normale slijtage of enige vorm van schade bij het verkeerd gebruiken van onze producten.

VERZENDEN EN VERVOERSSCHADE

Wij versturen uw bestelling met pakketpost. Alle bestellingen worden zorgvuldig gecontroleerd, verpakt en verzonden. Mocht uw bestelling beschadigd zijn aangekomen dan verzoeken wij u om binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling contact met ons op te nemen.

WAT TE DOEN BIJ DEFECTEN?

Wij streven altijd naar maximale klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel defect is, zoeken we uiteraard een passende oplossing.

Defecten

Indien u een defectmelding heeft, kunt u dit eenvoudig bij ons melden via uw Orderoverzicht in Mijn Account.

Hoe gaat dit in zijn werk:

  • U zoekt de desbetreffende order op via "mijn orders".
  • U selecteert de juiste order en kiest (helemaal onderin) de order voor "meld RMA".
  • Vervolgens komt u in het RMA-formulier. Hier kunt u aangeven welk artikel defect is.

Nadat u alle gegevens heeft ingevoerd en verstuurd, ontvangt u van ons binnen 24 uur een e-mail met het RMA-nummer en de bijbehorende instructies. Het RMA-nummer dient u mee te zenden met de retourzending. RMA staat voor Return Merchandise Authorization.

Op de meeste artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u of uw klant is afgeleverd. Sommige artikelen hebben een langere garantietermijn, denk hierbij aan een We-Vibe of artikelen van het merk Lelo. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden.

Manco levering

Indien u of uw klant per ongeluk een onjuist artikel heeft ontvangen, of er ontbreekt een artikel, kunt u dit ook melden middels het RMA formulier. Aangezien alle artikelen gescand worden bij het verlaten van ons magazijn, komt dit gelukkig zelden voor. Mocht het toch een keer gebeuren, dan zenden we het artikel uiteraard nog na.

U kunt de volgende producten aanmelden middels het RMA formulier

  • defecten
  • verkeerd toegezonden artikelen
  • ontbrekende artikelen / manco's

Keep Connected

Stay up to date by subscribing to our weekly newsletter.

Genotshop.nl
Compagnonsweg 7
9482 WR Tynaarlo
Nederland

T +31 (0) 592 580000
E info@genotshop.nl

Webwinkel Keurmerk
© 2019 Genotshop.nl, Alle rechten voorbehouden