Bestellen

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING BIJ GENOTSHOP.NL?

Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op in winkelmand plaatsen. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door op je winkelwagen te klikken (rechts bovenin) en vervolgens op afrekenen te klikken. Je komt daarna op de pagina waar je je adresgegevens moet achter laten, zodat jouw pakket op het juiste adres wordt bezorgd. Dit proces is onderverdeeld in 4 stappen:

1. Bezorgadres
Hier vul je je adresgegevens in. Heb je al eens eerder bij ons besteld en daarbij een account aangemaakt? Dan kun je ook boven dit vak inloggen en worden je accountgegevens ingevuld. Dat scheelt weer!

2. Verzendmethode
Je hebt hier de optie je bestelling als brievenbuspost, brievenbuspost plus of als PostNL pakket te verzenden. Een brievenbuspakket (zonder plus) heeft geen track & trace code en een PostNL pakket en brievenbuspost plus wel.

3. Betaling
Bij Genotshop.nl kun je op de volgende manieren betalen:

- iDeal
- Creditcard
- Bancontact / Mister Cash
- Giropay

Met de opties iDeal, Creditcard, Bancontact / Mister Cash, Giropay worden de kosten voor jouw bestelling meteen afgeschreven.

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dien je deze vóór het plaatsen van je bestelling in te voeren. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.

4. Plaats je besteling
Als je klikt op de button plaats je bestelling word je doorgestuurd naar de betaalpagina of bevestigingspagina. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen. Hierna is het wachten tot jouw items in huis zijn. Can't wait!

 
HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING IN HUIS HEB?

Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden.

Alle bestellingen zullen, indien op voorraad, na betaling aan PostNL worden aangeboden. De levertijd bedraagt 1 werk. Voor 23:00 uur besteld, morgen in bed. Bij afwijkende levertijden word je telefonisch of per e-mail op de hoogte gebracht.

Let op! Gedurende de uitverkoop en tijdens andere acties kan het voorkomen dat bestellingen wat later worden verzonden.

Mocht het zo zijn dat jouw pakket buiten Nederland wordt bezorgd, dan is het handig om rekening te houden met andere levertijden. Deze verschillen per land van bestemming.

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen na plaatsing. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 9u - 21u via het e-mailadres: info@genotshop.nl, via Whatsapp of Chat.

NAAR WELKE LANDEN VERSTUURT GENOTSHOP.NL?
Wij versturen naar bijna alle landen ter wereld. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch verrekend bij het plaatsen van je bestelling. Kun je geen verzending kiezen naar het land van jouw keuze? Neem dan contact op met onze klantenservice.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bestellingen binnen Nederland

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. De verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland bedragen € 6,50. Gratis verzending bij bestellingen boven € 650 (excl. BTW, voor levering binnen Nederland, België en Duitsland).

Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Mocht je hier vragen over hebben neem dan contact met ons op.

HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?

Je kunt jouw pakket volgen met een track & trace code. Je ontvangt, vanaf het moment dat je pakket ons magazijn verlaat, een mail met een link naar de website van PostNL en je Track & Trace code. Op de site waar de link naartoe leidt kun je je Track & Trace code invullen en zie je de huidige status van je bestelling.

HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM TE WINKELEN BIJ GENOTSHOP.NL?

Het is niet verplicht een account aan te maken als je wilt winkelen bij Genotshop.nl. Echter is het wel zo dat als je een account aanmaakt, het allemaal een stuk gemakkelijker wordt:

- Je kunt je volgende bestelling sneller plaatsen, omdat al je gegevens vanzelf worden ingevuld bij de checkout.
- Je kunt jouw favoriete items bewaren in je verlanglijst; in je winkelmandje en verzenden maar!
- Je huidige en voorgaande bestellingen worden bijgehouden.
- Je kunt je factuuradres en verzendadres wijzigen.

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN, WAT MOET IK DOEN?

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op wachtwoord vergeten. Onder de vakjes om in te loggen vind je het tabje wachtwoord vergeten? Vul je e-mailadres in & klik op verstuur. Er wordt een nieuw wachtwoord gestuurd naar het door jou gebruikte e-mailadres.

Keep Connected

Stay up to date by subscribing to our weekly newsletter.
© 2019 Genotshop.nl, Alle rechten voorbehouden